Ingyenes szállítás!! a címről 16 000,00 Ft
Mentés a bevásárlólistára
Új bevásárlólista létrehozása

GYIK - válaszolunk a kérdéseire!

2023-05-10
GYIK - válaszolunk a kérdéseire!

Naponta sok kérdést kapunk Önöktől. Az üzletünkben kapható termékekkel, a weboldalunk működésével, a számláik működtetésével és a megrendeléseik feldolgozásával kapcsolatban kérdeznek minket. Mindig igyekszünk a lehető legjobb válaszokat adni és segíteni, amennyire csak tudunk. Annak érdekében, hogy még könnyebben megtalálja az Önt érdeklő információkat, úgy döntöttünk, hogy egy helyre gyűjtjük a leggyakrabban feltett kérdéseket és az azokra adott válaszokat.

A kérdések kategóriái:

  1. Termékkel kapcsolatos kérdések:

  2. Vásárlással, szállítással és rendeléskezeléssel kapcsolatos kérdések:

  3. Azüzlettel és a fiókkal kapcsolatos kérdések:

Termékkel kapcsolatos kérdések:

1. Milyen méretekkel rendelkezik a termék (mate tök, bombilla, termosz és egyéb yerba mate kiegészítők)?

Igyekszünk minden, az üzletünkben kapható terméket jól leírni, hogy vásárlóink pontosan tudják, mit vásárolnak. A méretekről (űrtartalom, magasság, szélesség, átmérő stb.) a termék nevében, leírásában vagy a leírás alatti paraméterek között talál információt. Ha bármilyen információ hiányzik, kérjük, jelezze nekünk - a lehető leghamarabb pótoljuk!

2. Mi a különbség a kerámia és a kalabasz vagy palo santo mate tök között? Hogyan kell gondoskodni róluk?

Üzletünkben többféle anyagból - kerámia, palo santo fa vagy természetes kalábrából - készült máté tökök közül válogathatunk. A kerámiaedények tartósabbak és ellenállóbbak a külső tényezőkkel és a mechanikai sérülésekkel szemben. A legtöbbjüket nyugodtan be lehet tenni a mosogatógépbe és mosószerekkel mosogatni (ha ez nem így van, akkor ez az információ a termékleírásban szerepel). A szerves anyagokból készült társak valamivel igényesebbek. Az első használat előtt megfelelően elő kell készíteni őket, és használat közben is megfelelően ápolni kell őket, hogy minél tovább bírják. A yerba mate tökfajtákról és az ápolásukkal kapcsolatos tanácsokért látogasson el blogunkra.

3. Miért néz ki ugyanúgy az összes minta az általam vásárolt yerba mate készletben?

Ha bármelyik yerba mate szettet mintákkal vásárolja meg üzletünkben, garantáltan minden minta más és más lesz, és egyetlen íz sem ismétlődik. Bár amikor kinyitja a csomagot, minden minta ugyanúgy néz ki, a valóságban minden csomagban más-más íz található. A változat neve és a szárított termék összetétele a címke hátoldalán található.

4. Szeretném kicserélni a készletben lévő terméket. Ez lehetséges?

Sajnos nincs lehetőségünk a készletben lévő egyetlen termék cseréjére. Az üzletünkben található termékek választéka olyan széles, hogy mindenki számára van valami. Vannak vonzó szettjeink - kezdő szettek, szettek pároknak, ajándék szettek, szettek mintákkal, multi-packek, kiegészítőkkel, valamint teával és kávéval.

5. Lehet-e és hogyan adhatok le nagykereskedelmi megrendelést? Milyen nagykereskedelmi árai vannak a termékeknek?

A MateMundo.hu oldalon nem értékesítünk termékeket nagykereskedelemben. Ha szeretne nagybani yerba mate, tea, kávé, kiegészítők és reformélelmiszerek nagykereskedelmében vásárolni, kérjük, látogasson el a venusti.eu nagykereskedelmi platformra. A termékek árai bejelentkezés után elérhetőek.

6. Melyik a legjobb yerba mate, amivel érdemes kezdeni?

Mindenki mást szeret - ez az ízléstől és a személyes preferenciáktól függ. Van, akinek azonnal ízleni fog az argentin keserű yerba mate, míg másokat az intenzitás és a keserű íz taszít el a további próbálkozástól. Ha nem tudja, hogy mit válasszon, és aggódik az Ilex paraguariensis erős íze miatt, akkor a Verde Mate Green brazil zöld yerba matét ajánljuk kezdésnek - a különleges feldolgozásnak köszönhetően, amely magában foglalja a forró levegőn történő szárítást és a fűszerezés kihagyását, ez a yerba mate enyhe ízű és jó kiindulási alap a mate-kalandhoz.


Vásárlással, szállítással és rendeléskezeléssel kapcsolatos kérdések:

1. Hogyan fizethetem ki a rendelésemet?

Üzletünkben többféle fizetési módot is használhat: PayPal vagy Stripe.

2. Hogyan és mikor érkezik meg a csomag? Mennyi a szállítási költség?

Ezen az oldalon megtalálja az üzletünkben elérhető összes szállítási formát, valamint a szállítási költségeket és a szállítási határidőket. Szeretnénk emlékeztetni arra is, hogy ha legalább 16.000 Ft értékben vásárolsz üzletünkben (Ingyenes házhozszállítás csak Magyarországon belül), a szállítás ingyenes - csak a termékekért kell fizetned.

3. Lehetőség van arra, hogy személyesen vegyem át a rendelésemet?

Sajnos erre nincs lehetőség. Üzletünk csak online működik, és a megrendelését a futár hozza ki Önnek.

4. Miért nem érkezett még meg a rendelésem?

Ez többféle okból történhet - többé-kevésbé tőlünk függ. Általános szerződési feltételeink szerint a vásárlás pillanatától számítva 1-10 munkanap áll rendelkezésünkre, hogy feldolgozzuk a megrendelését. Természetesen igyekszünk a megrendeléseket a lehető leggyorsabban feladni, de nagyszámú megrendelés esetén ez az idő némileg hosszabb is lehet.

Ha a csomagját feltartotta vagy elveszítette a futárszolgálat, lépjen kapcsolatba velünk, és mi felvesszük a kapcsolatot a szállítóval, hogy megtaláljuk a megrendelését.

Ha ellenőrizni szeretné megrendelése állapotát, használja az e-mailben küldött nyomon követési linket. A linket a fiókjában is megtalálja, a rendelési információi között: Bejelentkezés -> Rendelések -> Jelenlegi.

5. A rendelésem várakozáson van. Miért?

Ez többféle okból is előfordulhat, pl.: fizetés elmaradása vagy hiányos fizetés, a megrendelésben megadott adatok helytelen vagy hiányos megadása, a termék készletének átmeneti kifogyása stb. A lehető leghamarabb ellenőrizzük, hogy mi az oka annak, hogy a megrendelése visszatartva van, és tájékoztatjuk erről, valamint tájékoztatjuk arról, hogy mit kell tennie, hogy a megrendelés státusza megváltozzon.

6. Lehetséges a csomag nyomon követése?

Igen. A megrendelés leadása után kap tőlünk egy e-mailt, amelyben egy linket talál a csomag nyomon követéséhez. A fiókjában is megtalálja az összes információt: Bejelentkezés -> Rendelések -> Jelenlegi.

7. Megváltoztathatom vagy törölhetem a rendelésemet?

Amíg nem fizette ki a leadott rendelését, addig lehetősége van megváltoztatni vagy törölni azt. Lépjen be a fiókjába: Bejelentkezés -> Rendelések -> Jelenlegi, és a megrendelés adatai alatt kattintson a zöld "Megrendelés módosítása" vagy a piros "Megrendelés törlése" gombra. A megrendelést a kifizetés után is lemondhatja, ha még nem szállították el. A befizetett összeget 3 munkanapon belül visszatérítjük.

8. Mi a különbség a visszaküldés és a reklamáció között?

A reklamáció azokra a termékekre vonatkozik, amelyek a rendelési folyamat során megsérültek és használhatatlanok (pl. szakadt yerba mate csomagolás, repedt mate tök, horpadt yerba mate konzervdoboz stb.). A visszaküldés azokra a termékekre vonatkozik, amelyek változatlan állapotban vannak és nem használták őket.

9. Az általam rendelt termékek a szállítás során megsérültek. Hogyan küldhetem vissza őket?

Ha a kapott termék sérült, reklamálhat. Lépjen be a fiókjába: Bejelentkezés -> Panaszosztály (RMA) -> Panasz hozzáadása, válassza ki a megrendelést és a termékeket, amelyekkel kapcsolatban reklamálni szeretne, adja meg a reklamáció okát, csatolja a termék sérülését mutató fényképeket, és várja meg, hogy feldolgozzuk a kérését (erre 30 nap áll rendelkezésünkre). Amint elfogadtuk a panaszát, tájékoztatást küldünk az Ön e-mail címére. Ezt követően visszaküldheti nekünk a rendelést. A visszaküldött termékekért járó pénzt 14 napon belül elküldjük Önnek.

10. Megkaptam a rendelésemet, de nem kérem a termékeket. Hogyan küldhetem vissza őket?

Rendeltél nálunk, de a csomag átvétele után úgy találtad, hogy a termékekre nincs szükséged, vagy nem olyanok, mint amilyenekre számítottál? Semmi gond! A vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti nekünk a teljes rendelést vagy a kiválasztott termékeket. Lépjen be a fiókjába: Bejelentkezés -> Visszafizetések -> Termékvisszatérítés hozzáadása, válassza ki a megrendelést és a visszaküldeni kívánt termékeket, és kövesse a lépéseket a visszaküldési kód generálásához. Mi 14 napon belül elküldjük Önnek a visszaküldött áru ellenértékét.

Ne feledje, csak olyan termékeket küldhet vissza, amelyeket nem használt fel, és élelmiszerek esetében csak olyanokat, amelyeket nem bontottak fel!

11. Mennyit kell fizetnem a rendelésem visszaküldéséért?

A rendelés visszaküldését önmaga végzi. A szállítási költség az Ön által választott szállítási módtól függ.

12. Mennyi ideig tart a visszaküldésem/reklamációm/visszatérítésem feldolgozása?

A reklamációjának feldolgozására 30 napunk van, a visszaküldött termékek árának visszatérítésére pedig 14 nap áll rendelkezésünkre attól a pillanattól számítva, hogy értesítettek minket arról, hogy vissza kívánja küldeni nekünk a vásárlását. Fenntartjuk a jogot, hogy a visszatérítést visszatartsuk, amíg meg nem kapjuk a terméket, vagy amíg nem kapunk igazolást a visszaküldésről.


Az üzlettel és a számlával kapcsolatos kérdések

1. Van egy kedvezménykódom, de nem működik. Miért nem működik?

Számos kedvezményt kínálunk üzleteink vásárlói számára, például a hírlevelünkre való feliratkozás utáni első vásárlások esetén, vagy különböző szezonális akciók alkalmából. A kedvezmények egyes termékekre, egész termékkategóriákra vonatkoznak, vagy a kosár értékétől függnek - minden promóciónak kissé eltérő szabályai vannak, és a részleteket általában a tőlünk kapott e-mailben vagy a blogon találja meg.

A kedvezménykódot két helyen használhatja: ezen az oldalon vagy a bevásárlólistában a rendelés leadásakor - ha a kód helyes, akkor aktiválódik, és csökkenti a termékek árát. A fenti oldalon (vagy közvetlenül a bevásárlólistáról odalépve) ellenőrizheti a kóddal kapcsolatos összes információt - milyen feltételeknek kell megfelelnie a kedvezmény igénybevételéhez, a kód érvényességi ideje, a kód által lefedett termékkör, valamint az, hogy más akciókkal kombinálható-e a kód. Fontos: egyszerre csak egy kódot aktiválhatsz!

Előfordulhat, hogy az Ön bevásárlólistáján olyan termékminták, jelenleg akcióban lévő áruk vagy készletek szerepelnek, amelyeket szinte önköltségi áron árulunk, és ekkor a kedvezménykód kissé vagy egyáltalán nem csökkenti az árat. Sajnáljuk, ha ez történik, de sajnos nem mindig van lehetőségünk arra, hogy még tovább csökkentsük az árat.

További kérdése van azzal kapcsolatban, hogyan működnek a kedvezményes kódok a boltunkban? Írj nekünk! Igyekszünk választ találni minden kérdésedre.

2. Mi az a hűségprogram és hogyan használhatom?

Ha a MateMundo.hu oldalon vásárol, minden egyes rendelésért pontokat szerezhet, amelyeket a "Hűségprogram" fülön található termékekre válthat be. A programról bővebben itt olvashat, a részletes feltételek pedig ezen az oldalon találhatók.

3. Szeretnék ötleteket/megfigyeléseket/hibákat jelenteni a weboldalon. Hogyan tehetem ezt meg?

Ha vannak ötletei vagy észrevételei, amelyeket szeretne megosztani velünk, vagy olyan hibákat talált a weboldalunkon, amelyeket szeretne bejelenteni, többféle módon is kapcsolatba léphet velünk:

  • e-mailben: info@matemundo.hu,
  • a közösségi médián keresztül: Facebook, Instagram.

Olyan kérdése van, amelyre itt nem kap választ? Írjon vagy hívjon minket - szívesen segítünk tisztázni minden kétséget! A fenti kérdések és válaszok listáját folyamatosan frissítjük.

pixel